Filmler :

Hep Seni Aradim


hep seni aradım izle, hep seni aradım full izle, hep seni aradım filmini izle, hep seni aradım tek parça izle, hep seni aradım türkçe izle, hep seni aradım türkçe dublaj izle, hep seni aradım tek part izle, hep seni aradım filmini full izle
IMDB Puanı:6.9/10
Yapım:2004 - ABD
Tür:Dram , Gerilim , Gizem , Romantik
Süre:114 dakika
Yönetmen:Paul McGuigan
Oyuncular:Josh Hartnett, Diane Kruger, Rose Byrne, Matthew Lillard, Jessica Pare,Gillian Ferrabee
Senaryo:Gilles Mimouni, Brandon Boyce,
Yapımcı:Tom Rosenberg, Gilles Mimouni, Harley Tannenbaum, Gary Lucchesi, Andre Lamal, Marcus Viscidi, Georges Benayoun, Henry Winterstern

FİLMİN ÖZETİ:
Şikago’nun Wicker Park bölgesinde yaşayan Matthew bir gün çalıştığı işyerinin penceresinden karşı kaldırımda en yakın arkadaşı Luke’a ait ayakkabı dükkânının vitrinine bakan bir kız görür. Artık Matthew onunla tanışmak için her yolu deneyecektir ancak bu ilişkinin bütün yaşamını etkileyeceğinden haberi yoktur. Matthew ve Lisa birbirlerine aşık olurlar ve kader ağlarını örmeye başlar.

TEK PART

Dipnot
Bu film 2 Mart 2013 'tarihinde eklenmiştir, bulunduğu kategori : ,,,,. Eklenen filmleri RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz. Çalışmayan film varsa yorum yaparak bize bildirebilirsiniz. İyi seyirler...

Hızlı Link Paylaş Menüsü

URL: HTML link code: BB link code: Filmizlevizyon
Sosyal Ağlar :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan yorumlar yayınlanmayacaktır.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. film izle,sinema izle,film seyret,sinema seyret - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger