Filmler :

Benim İçin Öldür

benim için öldür izle, benim için öldür full izle, benim için öldür filmini izle, benim için öldür filmi izle, benim için öldür tek parça izle, benim için öldür türkçe izle, kill for me izle, kill for me türkçe izle, kill for me türkçe dublaj izle
Yapım : 2013 ABD
Tür: Gerilim, Korku, Dram
Yönetmen: Michael Greenspan
Süre : 80 dk
Oyuncular: Katie Cassidy, Tracy Spiridakos, Donal Logue, Torrance Coombs,  Chelah Horsdal
Senaryo: Christopher Dodd, Michael Greenspan
Yapımcı: Kerry Rock


Film Hakkında:
2013 yapımı olan Benim İçin Öldür ”Kill For Me” gerilim korku filminde, Amanda’nın üniversitede oda arkadaşı olan Katie arkasında hiç bir iz bırakmadan ortadan kaybolur. Katie’nin erkek arkadaşı Amanda’yı sürekli takip etmekte ve göz önünde bulundurmaktadır. Amanda ise ev kirasını karşılayabilmek için bir çözüm üretir ve ev arkadaşı olarak yanına Hailey’i alır, aslında Hailey’i ev arkadaşı olarak düşünüp eve alması belkide bağzı şeyler için başlangıç olmuş diyebiliriz artık onlar için gerilim dolu anlar başlayacaktır.Kısaca kendisini taciz eden eski erkek arkadaşını unutmaya çalışan Amanda ile geçmişinden kaçan Hailey aynı evi paylaşmaya başlarlar ve birbirlerine geçmişlerini unutturmak için yardım ederler. Bunun bedeli ne olursa olsun..Amandaya saldıran eski oda arkadaşının sevgilisini Hailey öldürecektir ve cesedini ormanda bir yere gömerler, şimdi sıra Amanda’nın yeni ev arkadaşı için birisini öldürmesidir.

TEK PART

Dipnot
Bu film 19 Mart 2013 'tarihinde eklenmiştir, bulunduğu kategori : ,,,,. Eklenen filmleri RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz. Çalışmayan film varsa yorum yaparak bize bildirebilirsiniz. İyi seyirler...

Hızlı Link Paylaş Menüsü

URL: HTML link code: BB link code: Filmizlevizyon
Sosyal Ağlar :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan yorumlar yayınlanmayacaktır.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. film izle,sinema izle,film seyret,sinema seyret - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger